Можливості Symbian |
Свій телефон на симбіане (я предпологаюб що це нокия,так як на момент написання статі я незнаю інших телефонів які її використовують (UIQ невщет! :)) ) ви можете трохи оптимізувати під свій ПК (?) :) як би це не дивно звучало але симбіан пропонує нам непогані можливості!
Вопервих це Офіс : ------------------------------------------------- http://server2.smart60.ru/uploads/files/QuickOffice.Premier.Upgrade.v5.00.S60v3.SymbianOS9.1.Unsigned.Cracked-BiNPDA.zip
Додаток Quickoffice Premier 5.0 дозволить власникам пристроїв, які працюють під управлінням Тепер володарі Symbian S60v3, повною мірою можуть працювати з документами Microsoft Office 2007. До речі, ця програма стала переможцем «S60 — Developer of the Year & Best Industry Application»
Нова версія дозволяє відкривати, переглядати, редагувати і зберігати документи безпосередньо на смартфоне, не втрачаючи при цьому даних і форматування документів.
Quickoffice Premier 5.0 став швидшим, отримав покращуваний інтерфейс, а також можливість друку документів через Bluetooth.
Ложка дьогтю - Програму необхідно Підписати --------------------------------------------------------------- PUTTY дозволяє адмініструвати практично будь-який сервер на базі Unix. Функції програми: - Працює і виглядає як класичний термінал SSH, дозволяючи встановлювати захищене з'єднання прямо з телефону. - Підтримує версії 1 і 2 SSH протоколу - Підтримує ключ аутентифікації, але його потрібно генерувати Puttygen утилітою, вільно поширюваною з PUTTY для Windows платформи. - Можливість міняти колірну гамму і шрифти.
Зміни в V1.5 beta 1: - Підтримка різних кодувань, насамперед Utf-8 - Покращувані налаштування у версії S80 (налаштування зберігаються в профілях) - Виправлені деякі помилки у версії S60 3rd, додані шрифти і покращувано меню - PUTTY зараз працює на Nokia E90
http://server2.smart60.ru/v2/DRADS/progi/putty_s60v3_1.5beta1.zip -----------------------------------------------------------------------------------------
Більше софтвер я описувати небуду,я описав те чого буде важко знайти, останнє типу клієнтів аськи знайдете самі :)
Тепер про програмірованії на Симбіан!
Series 60 SDK побудовані на основі спеціальної версії Symbian OS C++ SDK, поширюваною Symbian. SDK включає безліч інструментів, API, бібліотеки і документацію, що дозволяє створювати додатки на основі типових шаблонів. Як розробникові, вам може знадобитися декілька SDK для роботи з різними версіями Series 60. Дуже важливо правильно підібрати SDK для вибраного вами Series 60 пристроїв.
Про можливість використання декілька SDK Дуже просто використовувати один Symbian OS SDK, оскільки відразу після інсталяції все готово до роботи. Проте розробникам часто потрібно працювати з SDK конкретної версії Series 60 або навіть з SDK конкретної платформи інтерфейсу користувача (UI).
http://sw.nokia.com/id/13723492-3d79-460c-9764-727833570b8c/s60_sdk_v2_0_CW.zip
Крім того, SDK бувають для різних систем розробки: WINSCW - для Codewarrior Development Studio, WINS - основний, його можна використовувати разом з Visual Studioі з командного рядка (також є версії з підтримкою середовища Borland C++ BUILDERX Mobile Edition). Вибирай версію з підтримкою Visual Studio. Для роботи SDK необхідний Activeperl 5.18 ( http://www.friese-total.de/uni/ibepo_cd/software/Active%20Perl%205.18/APi518e.exe ) Скрізь у вимогах буде вказано, що ще необхідна Java2 Runtime 1.3.1. Розпакуй архів з SDK і встанови його. Обов'язково встановлюй на той же диск, де лежатимуть початкові тексти твоїх проектів, інакше можливий різний Глюк.
Також є декілька прикладів готових програм. Розглянемо на прикладі Series 60 SDK 1.2. Рухай сюди: Symbian6.1series60series60ex. Увійди до прикладу Helloworld. Програма поділена на каталоги group (тут лежать файли проекту bld.inf і helloworld.mmp, а також файл ресурсів helloworld.rss), inc (файли заголовків, що підключаються), sis (тут helloworld.pkg - для створення готового пакету з програмою helloworld.sis) і src (самі початкові тексти програми). У великих програмах файли з ресурсами зазвичай поміщають в каталог data, а також додають каталог aif з інформацією про програму і іконами. Для компіляції прикладу треба увійти до каталога з файлом bld.inf і з командного рядка утовкмачити наступні команди: bldmake bldfiles. Шляхи в Path повинні були прописатися при установці, після виконання в цьому каталозі з'явиться файл abld.bat.abld build wins udeb Відбувається компіляція програми. epoc Запускається емулятор. Звичайний екран телефону - як завжди, нове застосування ти можеш побачити самим післяднним пунктом в меню. Якщо ж ти хочеш зробити додаток для телефону, то замість другої команди роби так: abld build thumb urel Потім переходь в каталог з .pkg-файлом, і виконуй (з правильним ім'ям файлу, звичайно): makesis helloworld.pkg З'явиться файл helloworld.sis, який можна переслати на телефон і вільно встановити.
Helloworld додаток Воно може працювати на будь-якому Symbian OS пристрої. Проект Symbian OS додатки складається з декількох файлів: власне ісходников (.cpp і .h), файлів опису проекту (.mmp) і файлів опису компонент (bld.inf). Можуть потрібно і інші файли.
Файл опису проекту необхідний для коректної роботи утиліти bldmake. Ім'я файлу проекту повинне відповідати імені додатку. Іншими словами, якщо ми розробляємо програму Helloworld.exe, файл опису проекту повинен називатися Helloworld.mmp. Цитата: // Helloworld.mmp TARGET Helloworld.exe TARGETTYPE exe UID 0 SOURCEPATH . SOURCE Helloworld.cpp USERINCLUDE . SYSTEMINCLUDE Epoc32include LIBRARY euser.lib bafl.lib efsrv.lib
На відміну від файлу опису проекту, файл опису компонент завжди називається однаково: bld.inf. У цьому файлі указується список проектних файлів: Цитата: // файл bld.inf Prj_mmpfiles
Helloworld.mmp
Створимо просте консольне застосування. Хай воно виводить на екран рядок "Hello world!", чекає натиснення клавіші і закривається. Цитата: Лістинг початкової коди Helloworld.cpp #include #include
_lit(Ktxtepoc32ex,"epoc32ex"); _lit(Ktxtexamplecode,"e32 SDK Example Code"); _lit(Kformatfailed,"failed: panic code=%d"); _lit(Ktxtok,"ok"); _lit(Ktxtpressanykey" [press any key]");
Local_d Cconsolebase* console; // запишіть сюди своє повідомлення Local_c void doexamplel(); // саме це функція виконуватиме потрібні нам дії
//*********************************************// // функція, що здійснює друк // //*********************************************// Local_c void doexamplel() { _lit(Khelloworldtext,"hello world!n");
// створюємо консольний об'єкт console=console::newl(Ktxtexamplecode,tsize(Kconsfullscreen,kconsfullscreen)); Cleanupstack::pushl(console); // друкуємо рядок "Hello world" console->printf(Khelloworldtext); // друкуємо рядок "press any key" console->printf(Ktxtpressanykey); // чекаємо, поки користувач натисне кнопку console->getch(); Cleanupstack::popanddestroy(); // закриваємо консоль }
//************************// //* головна функція *// //************************// Tint E32main() { __UHEAP_MARK; Ctrapcleanup* cleanup=ctrapcleanup::new(); // отримуємо чистий стек TRAPD(error,doexamplel()); // завершуємо ініціалізацію і виконуємо приклад __ASSERT_ALWAYS(!error,User::Panic(Kformatfailed,error)); delete cleanup; // видаляємо стек __UHEAP_MARKEND;
return 0; }
Компіляція Існує два шляхи збірки Symbian OS додатки. Перший - використання утиліт командного рядка. За допомогою цього методу ви можете зібрати додаток для будь-якого цільового пристрою, підтримуваного SDK (Arm4 і THUMB підтримуються не всіма SDK). Другий шлях - використовувати Microsoft Visual Studio [Прим. перекладача: або будь-яку іншу IDE. В рамках статті розглядається тільки Microsoft Visual Studio.]. Цей метод здається мені переважнішим, оскільки текстовий редактор і компілятор вбудовані в зручне графічне середовище, що значно спрощує процес розробки і відладки додатку. Для відладки додатку Microsoft Visual Studio використовує власну платформу WINS. При перенесенні програми на цільову платформу (наприклад, на armi або thumb), Вам все одно доведеться користуватися командним рядком.
Для того, щоб зібрати додаток за допомогою командного рядка треба:
Перейти в теку, що містить .mmp файл проекту. Переконатися, що в цій же теці лежить файл bld.inf. Виконаєте команду bldmake bldfiles. В результаті її виконання буде створений файл abld.bat, який містить інформацію, отриману з .mmp файлу проекту. (Звернете увагу, що після зміни .mmp файлу потрібно знову виконувати команду bldmake.) Виконаєте команду abld build wins udeb. Вона створює версію додатку з налагоджувальною інформацією для WINS платформи. Виконаєте команду abld build armi urel. Вона створює реліз версію додатку для цільового пристрою. Після створення exe файлу, його потрібно скопіювати в теку Epoc32releasewinsudeb.
Розглянемо створення проекту і збірку додатку за допомогою Microsoft Visual C++.
Перейти в теку, що містить .mmp файл проекту. Переконатися, що в цій же теці лежить файл bld.inf. Виконаєте команду bldmake bldfiles. В результаті її виконання буде створений файл abld.bat, який містить інформацію, отриману з .mmp файлу проекту. (Звернете увагу, що після зміни .mmp файлу потрібно знову виконувати команду bldmake.) Виконаєте команду abld makefile vc6. В результаті буде створений файл проекту і файл робочого середовища ( .dsp і .dsw ). Ці файли можна використовувати в Visual C++ 6.0. Запустите Microsoft Visual C++ 6.0 і виберіть команду Open Workspace з меню File. Виберіть файл з розширенням .dsw у теці WINS вашого проекту. Виберіть команду Build або Rebuild All з меню Build. Буде виконана збірка додатку.
Запуск додатку Після збірки консольного застосування, його можна запустити на емуляторі або на цільовому пристрої. В рамках цього документа розглянемо тільки запуск на емуляторі. Інформація про запуск додатків на конкретних пристроях приведена в документації для відповідних платформ.
Існує два способи запуску додатку на емуляторі: можна запустити додатки з командного рядка або з IDE (в даному випадку з Microsoft Visual C++ 6.0).
У разі запуску з командного рядка, скопіюйте створений файл helloworld.exe у теку Epoc32releasewinsudeb, потім перейдіть в цю теку і запустите файл helloworld.exe. Для запуску додатку з Microsoft Visual C++ 6.0 потрібно виконати команду Execute HELLOWORLD.exe з меню Build. Обидва цих способу приводять до одного результату: через декілька секунд запуститься вікно емулятора, і Ви побачите картинку:
Стискування Symbian C++ виконуваних файлів
На всіх пристроях під управлінням Symbian OS v7.0s (Series 60 Developer Platform 2nd Edition, Series 80 Developer Platform 2.0, and Series 90 Developer Platform 2.0) можна значно заощадити пам'ять, виконавши стискування виконуваних файлів. Під виконуваними файлами розумітимемо файли GUI додатків (.APP), файли динамічних бібліотек (.DLL) і серверні файли (.EXE). Стискування дозволяє зменшити розмір файлу на 30 - 40 відсотків.
Щоб використовувати стискування, просто додайте директиву COMPRESSTARGET в будь-яке місце файлу проекту (.MMP) і перекомпілюйте його.
Час запуску стислого застосування може відрізнятися від початкового, але, як правило, відмінність не істотна. Вигоди від використання стискування взагалі переважують незручності, тому я настійно рекомендую Вам його використовувати.
Стискування практично не позначається на розмірі пакету інсталяциі (.SIS), оскільки він за умовчанням проводить архівацію додатку.
приклад: Цитата: Example usage: (Helloworldbasic.mmp)
COMPRESSTARGET TARGET Helloworldbasic.app TARGETTYPE app UID 0x100039ce 0x10005B91 TARGETPATH systemappshelloworldbasic
SOURCEPATH ..src SOURCE Helloworldbasic.cpp SOURCE Helloworldbasicapplication.cpp SOURCE Helloworldbasicappview.cpp SOURCE Helloworldbasicappui.cpp SOURCE Helloworldbasicdocument.cpp
SOURCEPATH ..group RESOURCE Helloworldbasic. rss
USERINCLUDE ..inc
SYSTEMINCLUDE epoc32include
LIBRARY euser.lib LIBRARY apparc.lib LIBRARY cone.lib LIBRARY eikcore.lib LIBRARY avkon.lib
----------------------------------------------------------------------- Горнаков - Symbian OS. Програмування мобільних телефонів на C++ і Java 2 ME
Видавництво: ДМК прес Серія або Випуск: Для програмістів ISBN: 5-94074-030-8 Рік: 2005 Сторінок: 448
Формат: PDF Розмір: 6 Mb
Від видавця Створення мобільних застосувань для операційної системи Symbian - складне і трудомістке завдання. Ця книга познайомить вас з основами програмування для Symbian OS на мові програмування C++, а один з розділів присвячений програмуванню Java 2 ME додатків. Теми, що розглядаються в книзі вельми різносторонні, - це інтегровані середовища програмування Code Warrior for Symbian, C++ BUILDERX Mobile Studio, інструментальні засоби розробника SDK від Symbian, Sony Ericsson і Nokia для платформ UIQ, серії 60, серії 80 і серії 90. Великий об'єм інформації освячує питання, пов'язані з програмною архітектурою операційної системи, основними ідіомами програмування в Symbian OS, структурою і створенням GUI додатку, локалізацією, роботою з меню, елементами призначеного для користувача інтерфейсу, графікою, зображеннями, створенням інсталяційного пакету.
http://natahaus.ifolder.ru/1179512 |